CRM для стоматології: кращий сервіс та нові клієнти


Ні для кого не секрет, що у медичних закладах багато часу займає не тільки обслуговування пацієнтів, а й паперова робота. Не виняток і стоматологічні клініки. Тому все частіше їх керівники шукають нові способи полегшити роботу персоналу та автоматизувати робочий процес.

Хочете підвищити ефективність роботи у закладі, йти в ногу з часом та збільшити клієнтську базу? Відмінним рішенням буде  використання CRM  для стоматології, яка стане вашим незамінним помічником. Дуже швидко з її допомогою ви наведете порядок в бізнесі, зекономите час і сили.

Нові можливості для всіх: чому варто встановити CRM систему у стоматології

CRM-системи  для стоматології легкі у користуванні та дуже зручні і для пацієнтів, і для персоналу закладу. Користування ними не вимагає спеціальної підготовки.

• Сервіс дає керівникові закладу можливість побачити бізнес в найменших деталях, ретельно проаналізувати всі процеси за певний період часу (за місяць, тиждень). Всі ці дані необхідні для прийняття ключових управлінських рішень та підвищення ефективності роботи.

• З впровадженням CRM-системи стоматолог отримає в електронному вигляді картки пацієнтів. Історія візитів, інформація про хвороби – все під рукою.

• Також це суттєве полегшення роботи адміністратора закладу. Щоб переглянути інформацію про пацієнта, достатньо кількох кліків. Журнал записів – в електронному вигляді. Нагадування у програмі не дадуть забути ні про одного пацієнта.

Читайте также:  В США испытывают вакцину от коронавируса

• Нові підходи у клініці неодмінно оцінять пацієнти. Вони отримають змогу записатися на прийом до лікаря онлайн  в будь-який зручний час. На сайті встановлюється віджет онлайн-чату, щоб пацієнт міг зв’язатися зі спеціалістами клініки. Клієнт надсилає повідомлення, а система автоматично пропонує заповнити форму з контактними даними. Також у формі вказується причина звернення. Після цього визначається відповідальний лікар. А пацієнту прийде нагадування про візит до стоматолога  у формі SMS чи повідомлення на електронну пошту.

Що важливо врахувати перед встановленням CRM-системи

Головні переваги використання CRM-систем у сфері стоматології – це можливість зберігання великого об’єму інформації, автоматизація запису пацієнтів, доступ до аналітики можливості для взаємодії між співробітниками закладу.

Вже за місяць використання системи ви побачите реальні зміни – автоматизацію процесу, суттєву економію часу, збільшення кількості клієнтів.

Сучасні виробники пропонують великий вибір різних CRM систем. Щоб вибрати оптимальний варіант для стоматологічної клініки чи кабінету, враховуйте індивідуальні особливості закладу, фінансові можливості, а також перелік необхідних функцій. 


 

Понравилась статья, оставьте комментарий!

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *